نظر "مالباخته"

خرید بک لینک
به خدا اگه به قاچاق برپول میدادم دلم نمی سوخت که پولمو بخورن... حداقل منو تو دریا هم اگه ول میکردنبازم دلم نمی سوخت... این خدا نشناس 8تومن از من گرفت و دیگه جواب تلفن نداد...شکمتو با نون بازوت پر کن نه با نون شکم مردم... لعنت به تو که چنین حروم زاده ایبه دنیا اومدی رامین دلاوری نظر "مالباخته"...

ما را در سایت نظر "مالباخته" دنبال می‌کنید

برچسب: یاسمن,بندرعباس, نویسنده: بازدید: 19 تاريخ: پنجشنبه 30 شهريور 1396 ساعت: 3:17

به هیچ عنوان نه بهدلاوری نه هیچ قاچاقچی دیگه اعتماد نکنید .تا اونجایی هم که میشه باید اسم اینیارو روبه روزنامه ها داد که ادمهایساده لوح گول همچین افرادی رو نخورن.طرف جوریمیگه میبرمتون خارج انگاری میخواد ببره مشهد .خارج رفتن به این ساده گیها که فکرمی کنید نیست.هر جا میشه باید اطلاع رسانی کرد تا ادمهای کمتری به دام کسانی مثلامثال دلاوری بیفتند. نظر "مالباخته"...

ما را در سایت نظر "مالباخته" دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: پنجشنبه 30 شهريور 1396 ساعت: 3:17

مرتیکه جدیدا کتمیپوشه!!! آخه خیکی همون تیشرت بیشتر به شکم گندت میومد!!! قابل توجه بینندگانعزیز، الاغ همون الاغه فقط پالنش عوض شده!!! دزد مهاجرت رامین دلاوری!!! خدا لعنتشکنه!!! 16 میلیون از ما گرفت که برای برادرم ویزا بگیره، الان 2ساله که میگذره کهکاری نمیکنه. نظر "مالباخته"...

ما را در سایت نظر "مالباخته" دنبال می‌کنید

برچسب: دالاس,آمریکا, نویسنده: بازدید: 14 تاريخ: پنجشنبه 30 شهريور 1396 ساعت: 3:17

دزدترین انسانی که توزندگیم دیدم همین رامین دلاوری بی پدر و مادر هست. اصلا انسان نیست بی شرف. خیلیراحت 3میلیون کارت به کارت کردم. خیلی راحتم گفت پولتو خوردم. گفت 3میلیون من بهدلار تبدیل کنم میشه حدودا 770 دلار، روزی یک نفرو خر کنم کافیه! میگفت میخوامبازنشستگی بی دقدقه داشته باشم. خدااااااااااا لعنتت کنه که با دسترنج هموطنتمیخوای زندگی عالی داشته باشی نظر "مالباخته"...

ما را در سایت نظر "مالباخته" دنبال می‌کنید

برچسب: سپیده, نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: پنجشنبه 30 شهريور 1396 ساعت: 3:17

از الان داره نفری 3میلیون پیش میگیره تا آبان بشه و بگه بقیه پولو بریزید تا من بخورم. وای به حالکسانی که تو اینترنت جستجو نکنند رامین دلاوری (ramin delavari) و پول واریزکنن. چه خبره تو یوتیوب و فیسبوک. چیزی که من میبینم بالا چندین هزار مالباختهداریم و از طرف دولت هم دسترسی بهش نیست برای دستگیری. چون دلاوری میاد شماره حسابیه فرد که تو ایران هست رو میده و ما به حساب فرد ایرانی پول واریز میکنیم نظر "مالباخته"...

ما را در سایت نظر "مالباخته" دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: چهارشنبه 22 شهريور 1396 ساعت: 15:27

سلام هموطنان عزیز رامیندلاوری که معلومه کلاهبرداره.ولی حدودا یک ساله یکی به نام اسماعیل دوست هم سرمردم کلاه گذاشته نفری ۱۰_۱۵میلیون گرفته برای مهاجرت به اروپا حواستون باشه گولاین مرد رو هم نخورید

نظر "مالباخته"...

ما را در سایت نظر "مالباخته" دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: چهارشنبه 22 شهريور 1396 ساعت: 15:27

قبل از اینکه به حسابشپول واریز کنم، یه سرچی تو نت زدم، اما اونموقع همش فحش می نوشتن، منم فکر میکردمکه آدمای اراذل و اوباشی هستن که میان اینکارو میکنن، به حرفای رامین دلاوریاعتماد کرد تا این فحش ها!!! حالا که 36 میلیون از سرمایه زندگی که 10 سال پسانداز کرده بودیم با شوهرمو توی دو مرحله واریزی خورد. خدا لعنتش کنه. حالا کهمیام بازم نظراتو میخونم، میبینم کمترین کاری که یک مالباخته میتونه بکونه ف نظر "مالباخته"...

ما را در سایت نظر "مالباخته" دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: چهارشنبه 22 شهريور 1396 ساعت: 15:27

از تمام اشخاصی که رامیندلاوری از شماره حساب هاشون برای گرفتن پول ما استفاده میکنه شکایت کنید. حتی اگهمالباخته هستید. با یک شماره تلفن دیگه به دلاوری زنگ بزنید و شماره حساب بگیرید وبلافاصله شکایت کنید. خیلی سریع میبندن. اسیرش کنید با این کار. دایم زنگ بزنید وشماره تلفن دفترشو اشغال کنید. نذارید به کارش ادامه بده. اون یک نفره اما مامیلیون ها نفر هستیم. نابودش میکنیم

نظر "مالباخته"...

ما را در سایت نظر "مالباخته" دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: چهارشنبه 22 شهريور 1396 ساعت: 15:27

دوستان بشتابید که تاپایان مرداد 1396 بیشتر وقت ندارید برای پرداخت 8 میلیون و خارج شدن از ایران.بشتابید که رامین گرسنه هست. خدا ازش نگذره، پارسال تو اردیبهشت میگفت تا آخراردیبهشت وقت دارید 8میلیون واریز کنید و از ارمنستان ببرمتون آمریکا. خدا شاهدهست که الان بعد 15 ماه از واریز پول به حسابش هیچ کاری برام انجام نداده و گفتارمنستان ویزا نمیده برای آمریکا و 8میلیون پولت هم پرید. خدا لعنتش کنه. ای نظر "مالباخته"...

ما را در سایت نظر "مالباخته" دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: چهارشنبه 22 شهريور 1396 ساعت: 15:27

به خدا اگه به قاچاق برپول میدادم دلم نمی سوخت که پولمو بخورن... حداقل منو تو دریا هم اگه ول میکردنبازم دلم نمی سوخت... این خدا نشناس 8تومن از من گرفت و دیگه جواب تلفن نداد...شکمتو با نون بازوت پر کن نه با نون شکم مردم... لعنت به تو که چنین حروم زاده ایبه دنیا اومدی رامین دلاوری

نظر "مالباخته"...

ما را در سایت نظر "مالباخته" دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 3 تاريخ: چهارشنبه 22 شهريور 1396 ساعت: 15:27

صفحه بندی